5 Haziran 2011 Pazar

A Resistant Remark: "We Hopa"

*shallow river: a resistant remark: "We Hopa": "'All cities are Hopa, Resistance is everywhere' It was only one year ago that I named Turkey as a 'modern' country – not in a positi..."


İşte bu benim arkadaşım. Çok yakın arkadaşım. 
Melih Cevdet der ya hani "Uyumayacaksın/ Memleketinin hali seni seslerle uyandıracak/ Oturup yazacaksın" diye, bizimkisi de o hesap. Hele bu ara. Hele bu ara susmak, konuşmamak, ses çıkarmamak kabil değil. 
Kaç gündür ağzımı toplayıp yazmaya oturamadım bir türlü. Ne zaman iki kelam edecek olsam ağzım bozuluyor, sinirleniyorum. Sinirimden güldüğüm de çok oluyor ama safi sinire kesiyorum çoğu zaman. Aksi gibi "protesto edip ne olacak" diyen adamlar da bana denk gelip duruyor. Hem de çantamda limonum, gene bir protestodan dönerken...
Hoş, ağzımı bozduranların ağzı da benimkinden derli toplu sayılmaz. Sinirimin sebebi biraz da bu saygısızlık ve terbiyesizlik zaten. Yalanlara, yolsuzluklara, cinayetlere, devlet terörüne ek olarak bir de bu küstahlık ve pişkinliği kaldıramıyorum. 
Yazmadım o yüzden, yazamadım. 
Arkadaşım yazmış; severek okudum, severek paylaşıyorum efendim...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder