22 Ağustos 2012 Çarşamba

Dikensiz Gül Ayşe


Tek kişilik keyif: Bitmeyecek Öykü/ Michael Ende'nin bitmesinin ardından Nazım Hikmet/ Büyük İnsanlık (Kendi Sesinden Şiirler), bir litrelik kırmızı Dikmen ve tarçınlı tütsü. 


Hocam insan bu, yoruluyor en nihayet. Bayram günü bayram yerine de dönse bir ada şart. En büyüğünün dahi etrafı itinayla kompile (12 km) 2 saatte katedilir (pisikletle). Bir de esaslı meyhanesi var ki ismi lazım değil. O bilenlere kalsın.

(Menekşe çiçek açmamakla birlikte pıtrak pıtrak küçük yeşil yapraklar açmakla meşgul. Söz verdiğim halde bu yaz kendisini daha büyük bir saksıya taşımamaktan sanıyorum.)



Bu abinin kim olduğunu bilmiyorum, çekerken izin de almadım. Fakat rüya masayı kurmuş abi bu fotoğrafı çektiğim için de kızmazdı bana tahmin ediyorum. Tam ardından kısa bir fırtına patladı zaten, hepçek içeri kaçındık. Fakat bu fotoğraf ilelebet kaldı zihnimde. Adı "Daha Ne Olsun".




Dikensiz gül olmazmış
Çilesiz bülbül Ayşe
Her kuş bülbül olmazmış
Her çiçek de gül Ayşe






2 yorum:

  1. Ne o öyle iki kitap, bir şarap.. amcam gibi kursana sofrayı. Denize nazır, denizle meşk ederek.

    YanıtlaSil
  2. Aşk olsun, icabına bakıldı elbette. Fakat abinin tek başınalığı, yirmiliği...lezizdi işte.

    YanıtlaSil