27 Mayıs 2012 Pazar

İstese Bir Akvaryum Olabilecek Kadar Büyük Kadehim

Ayın kavun dilimi gibi batışını izliyorum. 
Aklımda birkaç bir şey... 
Sinirliyim, stresliyim, moralim sıfıra yakın fakat tüm bunlara direnen biri var benden içeri. 
Abbasağa Parkı'nın üstünden sessizce batıyor ay.
Hava serin, şarap ılık, ben her nasılsa iyiyim.
Kendimi iyi olmaya zorladığımdan belki,
Belki de hüznümden sıkıldığım için.
İstese bir akvaryum olabilecek kadar büyük kadehim,
Yine de içinde bir balığın mahpus olmasını istemezdim.
Hava serin, şarap ılık ve ay bir kavun dilimi gibi batmakta.
Şiir değil bu, bir takım bazı satırlar yalnızca. 
Kapitalizmi düşünüyordum aslında gözlerim kapalı, sonra ayı gördüm.
Bir şarap açtım ki dönemem.
Kapitalizmi düşünmekten vazgeçtim sonra.
Ağzına kadar doldurduğum akvaryumdan iri bir yudum aldım.
Güzel şeyler düşündüm, ümitli şeyler. 
Yumdum gözlerimi, kavun kokusu duydum. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder