2 Kasım 2010 Salı

Yetenek Başka Şey

Günlerce evden çıkmayıp, çıkınca da şifayı kapan salak benim. Merhaba. Vücudumda dirençten eser kalmamış. Azıcık içki bile gastritimi oyuyor. Yoruluyorum adeta. Stres, gastrit derken üstüne bir de üşüyünce... Hadi be oradan, nereye yaşlanıyormuşuz dedim ama... lan harbiden eskiyor muyuz acaba? Olsun. İçinde en yakın arkadaşımla Ortaköy'de rakı-balık yapmak olacaksa, birlikte eskiyeceksek benim için mahsuru yok.

Taksim'e çıktık. Favori çiftime üçüncü oldum gene. Elif Çağlar'ı dinlemeye gidiyorlardı, hiç acımadan dadandım ben de. İyi de yapmışım. Hatun çok iyi sahiden.



Too Darn Hot'ı da söylemiş. Aslında o şarkıyı daha çok severim ama şu anki halime bu daha çok hitap ediyor.  Yeterli bir fikir veriyor zaten.

Fırat Tanış'ın ise konuyla hiçbir ilgisi yok, youtube'un sıralamasına göre Elif Çağlar'ın videolarından sonra o vardı. Sesini oldum olası seviyorum, bir de o var tabi. Yetenekli insanları birazcık kıskanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder